jancarla.reismee.nl

Wel laat maar zet het er toch op

Ik ben er weer het is vandaag Vrijdag 26 Oktober we zijn alweer een week onderweg wat gaat de tijd toch snel.....gisteren waren we aangekomen bij het eiland Ponta Delgada.....na een lekker ontbijt gingen we van de boot...wauw wat een heerlijk gevoel om met je voeten op de vaste wal te stappen ik zou bijna op mijn knieen vallen en de grond kussen maar dat staat zo stom dus bleef ik maar recht op staan :-) we liepen over de boulevard naar het stadje..nou ik had het me toch anders voorgesteld ze lopen daar echt 20 jaar achter qua winkels en het was nogal smerig .....we slenterde wat door het stadje, om iets te ondernemen was te weinig tijd voor want als je nietom 5 uur terug was dan ging de boot zonder jou weg ze blijven echt niet op je wachten dus wij bleven lekker in de buurt.....we gingen ff koffie drinken en daar was ook gratis Internet dus was wel even fijn kon ik mijn verslag erop zetten want dat was op het schip niet gelukt de ontvangst is ontzettend slecht het gaat via de satelliet en ja die staat heel hoog en voordat mijn verslag daar is gaat er heel veel tijd verloren:-) dus ff bij dat restaurant gedaan....Hey Bren skypen was wel gezellig alleen jammer dat je ziek bent,,,gaat het weer wat?ik heb nog geprobeerd om Nikki op te roepen op facetime maar ze zat op school denk ik wat ik heel jammer vond..Kevin was offline die lag zeker nog te slapen jammerrrrrrrr maar als we bij Nick zijn gaan we zeker ff skypen......na een lekkere cappucino en wat fris moesten we afrekenen haha wat een bedrag 2 cappucino...een Nescafé...een large bier......3 coke...voor!!!!!!!! 8,20 lachen toch ....wij snapte er niks van want Ponto Delgada hoort bij Portugal....we gingen later ook nog wat drinken op een Terras en daar kostte een bier 50cent nou wij moesten Jan echt meeslepen want dat was spekkie naar zijn bekkie want aan boord kost een biertje 4,75 dat scheelt nogal wat......foto's komen later want daar gaat enorm veel tijd inzitten om ze erop te zetten jammer maar als we bij Nick zijn doe ik dat want jullie moeten toch zien hoe het schip er van binnen uitziet....bij het schip aangekomen zijn we naar dek 15 gegaan om wat te eten en drinken.....wat ik niet snap dat er altijd mensen zijn die te laat komen er waren er drie die elke keer werden omgeroepen en moesten zich melden, het zal je gebeuren dat je te laat bent en de boot ziet weg varen nou ja dat is hun probleem.....wij zaten met een broodje en koffie en het schip ging vertrekken.....we zaten weer op volle zee.....s'avonds hebben we in een teppanyaki restaurant gegeten je moest wel je vingers binnen boord houden want ze zwaaiden daar met messen het waren echt goochelaars wat ze allemaal uithaalden met hun messen je zou er bang van worden maar wat een lekker eten..trouwens het eten is toch perfect waar je ook eet alles ziet er heel goed uit...elke morgen vers brood en allerlei soorten het is echt smullen hier....bij de teppanyaki zit je om de kookplaat en je kiest uit wat je wilt eten en dan bereid de kok het...hahaha ze maken er echt een show van......na dat gegeten te hebben zijn we wat wezen drinken en daarna lekker naar bed...de volgende morgen was weer vroeg want we hebben nu al 3 keer de tijd een uur terug moeten zetten dus het word nu steeds vroeger als je wakker word.....het was mooi weer en hebben lekker op het dek gelegen in de zon dat was dus vrijdag..of ik raak wat in de war met de dagen ....het was 22 graden en dat op de Atlantische oceaan...ik was gisteren in het Internetcafe om op reismee te kijken ik had met Jan afgesproken dat ik naar het zonnen dek zou komen dus zo gezegd zo gedaan ik naar boven maar geen Jan nou ik ben maar op een bed gaan liggen en in slaap gevallen er lagen 2 mensen naast me en voor de rest keek ik niet rond......na een paar uur dacht ik ..ik zal maar eens naar onze kamer gaan en kijken of Jan er is ik liep de trap af en zag hem staan en we vroegen aan elkaar waar was jij nou...hahahahaha wat denken jullie lagen we allebei 2 bedden van elkaar verwijderd pfffffffff errug zeg hebben we elkaar echt niet gezien die 2 mensen lagen tussen ons in...na een lekkere warme dag zijn we een borrel gaan drinken met de jongens en daarna gaan eten bij de chinees..we moesten op tijd eten want we gingen naar een show van de Bleu Man Group..nou daar hadden we geen spijt van wat gaven die een show weg geweldig kijk maar eens op YouTube.....om half 12 was het afgelopen en zijn nog even naar een bar gegaan waar een disco was hebben nog gezellig gezeten en om half 2 zijn we naar boven gegaan het was weer een leuke geslaagde dag....het is nu Zaterdag 27 Oktober en vandaag een beetje hetzelfde gedaan....nog 4 dagen en we zijn in st Thomas....Zondag 28 Oktober.....de lucht is blauw met wat wolken, de temperatuur is 24,3 we gaan nu merken dat we steeds zuidelijker komen qua temperatuur het windje is zelfs warm ik zit nu het laatste stukje te schrijven van dit verslag ik zal nu even per dag noteren wat er gaande is en stuur dat Donderdag dan weg......vanaf hier voor mijn meiden en kleinkinderen een dikke dikke kusssssssssss en voor de rest een knufffff xx We moesten weer een uur terug dus is het nu nog 3 uur want in Nederland is het uur ook een uur terug gezet denk ik....het is wel wennen hoor elke keer weer een uur terug maar ja wat moet dat moet xxx ik weet niet of het nog lukt om er een verhaal op te zetten want de verbinding is heel slecht en dan zet ik het er wel op als we bij Nick zijn .......

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!