jancarla.reismee.nl

Eerste dag op zee.

Ongelooflijk......niet te beschrijven.....geen woorden voor, dat is wat ik gisteren dacht dit is echt niet normaal meer....stap ik op een schip of stap ik een flatgebouw binnen....wat een kollosaal ding...haha op een foto of youtube heb je eigenlijk geen idee hoe groot dit schip is...wij hadden ingecheckt en mochten het schip op we kwamen de ontvangsthal in en wauw sta ik echt op een schip of droom ik dit .....nee Car het is geen droom het is helemaal waar....in de hal was de balie waar je evenementen kon reserveren Nick heeft meteeen gereserveerd want het was nog niet zo druk en wist je zeker dat het voor elkaar kwam...Nadat gedaan te hebben gingen we naar onze kamer wat een luxe het zag er geweldig uit..na de spullen te hebben neergelegd zijn we het schip gaan bezichtigen nou ik keek mijn ogen uit ik kan het niet allemaal beschrijven dat is ff teveel kijk maar naar de foto's...ik moet wel eerlijk bekennen dat het wel even slikken was want net zoals met een vliegtuig ben je overgeleverd aan de kapitein en zijn stuurmaten...ik was heel erg gewend aan mijn Jantje toen ik met hem vaarde maar met dit weet ik het nog niet.....oke we hadden trek in iets en gingen naar dek 15 waar ook het zwembad is met allerlei glijbanen en waar je kan eten pfffff ik hoop niet dat als ik thuis kom niks meer aan kan aan kleding want wat er aan eten ligt nou teveel om op te noemen....Ally ik was heel even errug blij dat jij niet mee bent want ik heb echt tranen gelachen het was echt heel errug hoor ik ga niet uitwijden maar de ober had een hele grote wrat aan zijn neus hangen dan weet jij het wel he pffffff wat had ik het benauwd sielug hoor voor dat mannetje maar ja moet ie dat ding maar laten weg halen...nadat we gegeten hadden was het tijd om naar dek 7 te gaan want we kregen een uitleg voor het geval dat het schip zinkt dan weten we wat ons te doen staat maar laten we ervan uit gaan dat we niks van dat alles meemaken.....Om half6 maakte het schip aanstalten om te vertrekken dat was best wel een emotioneel moment voormij want nu ging het dan echt gebeuren we voeren het zeegat uit...pffffff nu kon ik niet meer terug ik zat helemaal alleen want Jan stond op dek 18 om foto's temaken van het vertrek ...Nick en Todd waren ergens anders en ik zat dus in mijn uppie te kijken naar dat grote water voor me...ineens na een tijdje stonden de mannen achter me haha ze dachten dat ik verdwaald was maar nope ik zat braaf op een stoel te wachten op hun...tijd om wat te drinken daar was ik en zij wel aan toe de spanning was wat weg dus gingen we naar dek6 om wat te drinken ik ben meteen maar aan de Mojito gegaan wat errug lekker smaakte dus nummer 2 ermaar achteraan genomen die nog lekkerder smaakte:-) een ding scheelt ik hoef niet naar de glasbak....ik heb meteen maar 100 minuten internet gekocht kan ik toch ff schrijven...ik zit nu op het dek in de ZON op een bed dit te typen naar he :-) we hebben gisteravond nog gezellig gegeten maar zijn toch om half 11 naar onze kamer gegaan...ik kan ook hut zeggen maar daar is het te luxe voor...we waren moe dus op tijd het bed in maar om 3 uur sliep ik nog niet...pffffff in het donker is het ff anders en moet wennen aan het feit dat we toch varen op de middelandse zee die heel groot en heeeeeeel diep is, maar toch ff lekker geslapen en om 9 uur waren we gedouched en aangekleed klaar om te ontbijten en om de dag door te brengen met zee zon eten en drank gatverdamme wat een rot leven hebben wij toch.....oke ik ga stoppen lieve kindjes van me dikke kusssss en de rest een knuffel en tot snel maar weer xxx

Reacties

Reacties

Anita

Hey mam en pap. Dat is echt een mega schip. Mam je mag wel spontaan lachen hoor als er een foto gemaakt wordt:-) je kijkt nog een beetje benauwd... er gebeurd niks. Het went vast al een beetje. Heb je de boel al een beetje verkend of lig je alleen maar op dat bedje in de zon. Bah, heel vervelend. Ruilen??? Veel plezier vandaag. Ik lees vanavond je verhaal, want ja er zijn ook mensen die moeten werken. DOEGIE xxxxxxxxxxxxx

jaap

Beste car jan dick en todd het is een mooie belevenis op zo n varend kasteel he en o ja die ober heeft ergens anders ook nog zo n pukkel.
Veel plezier

ALLY

Hai Sis en Zwaag
Zie je wel dat het leuk is en allemachtig prachtig Je wilt er straks niet meer vanaf.Ik vind dat je ook wel meer mag lachen hoor,En proost even naar ons.Je moest zeker aan de tijd bij bakker visser denken he?????Geniet er maar van Hebben jullie al gesport.Leukdat we al wat gezien en gehoord hebben van jullie.Ik krijg er ook weer zi in als ik dit zie,maar wij nog druk aan het witten en schoonmaken maar het wordt wel weer mooi.Morgen nog de wanden van de achterkamer en dan kunnen we inruimen.Nou een dikke kus van ons aan allemaal.Veel plezier en tot de volgende keer

Anita

Hoiiiiiiii......2x hetzelfde verhaal. Dat willen wij niet. Zitten allemaal gekluisterd aan het scherm om jullie avontuur te lezen. Vast door de borrels die jullie hebben gedronken???? Slaap lekker en tot morgen. Kuzzzzzzz

Dick en Tiny

Heerlijk, fijn dat jullie het zo prettig hebben. En schaam je niet voor je drank ge(mis)bruik, want je bent niet de enige in de familie.Wanner zijn jullie op de Azoren? Dat is net een soort Pampus en Urk, vraag maar aan Jan.
Voor iedereen weer de groeten. Hier gaat alles prima. Zijn van de week een middagje bij Petra, Richard, Myrthe en de kleine Pip geweest. Wat een mooi babytje. En Myrthe noemt ons Oma Tiny en Dikkie Dik. Liefs en tot tikse, dat is wat anders dan getikt zijn..... alhoewel als je zulke dingen met een Japanees doet!!!! XXXXX

Carla

Haha dat getikt zijn heb ik van mijn broer...en s hamen nee hoor doe ik ook niet...haha twee keer dit verhaal nou ja word het toch gelezen xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!