jancarla.reismee.nl

Weer een verhaal

Verstuurd vanaf mijn iPadOp de atlantische oceaan. Gisteren een supermooie dag gehad met veel zon en lekker liggen op het dek..bij het zwembad...vreemd idee he wij in Oktober met stralend mooi weer. Ik schrijf dit de andere dag omdat het internet niet altijd werkt...leuk om jullie reacties te lezen...ik probeer zoveel mogelijk te antwoorden maar ik kan het niet te lang maken want de minuten tellen snel weg als je alles erop wilt zetten en kost toch nog 55 dollar voor 100 minuten waarvan er toch al heel wat minuten verloren zijn gegaan doordat er wat verkeerd ging...nou ja jullie krijgen je verhaal toch wel:-) het is wel een heel ontspannen leven op zo' n schip, je moet niks je doet waar je zin in hebt...eten drinken volop soms wel te!!!!!!!!!!!!!!!!! Jan en ik lagen lekker na het ontbijt op dek15 waar je heerlijk kan zonnen...soms ff weg zakken en dan weer wakker worden met een ober voor je neus om te vragen wat je wilt drinken...nou het wasnog te vroeg voor een neut dus een cappucino besteld....om half2 is onze lunchtijd en pffffffff ik zat zomaar aan de spareribs getver zeg endat s'middags bah bah bah...maar ja tis ff niet anders..Jan ging naardek 18 na alles op te hebben om wat foto's te maken ik ging maar niet mee want is me ff te hoog...ik kreeg de groeten van Nick enTodd toen Jan terug was want die lagen op dat dek....ineens stond Nick er om te vragen of wij daar ook kwamen liggen het was daar lekker rustig en ook geen gillende kinderen. Haha ik hou wel van wat reuring maar ben toch mee naar boven gegaan....pffff wel hoog hoor maar met de ogen dicht zie je dat niet, ik bestelde maar meteen een mojito en dat is ozo lekker...normaal drink ik overdag nooit maar nu mag het ik hoef toch niks te doen.....na een uurtje weer naar beneden gegaan en bij zwembad neergeploft en weer een mojito meiden geen commentaar hoor....maar als het warm is gaat een glas snel leeg dus maar een lekkere pincollada besteld ook die smaakte:-) na een klein hapje bij het drankje gegeten te hebben gingen we naar het achterdek met Nick ...Todd ging sporten ga ik ook nog doen hoor maar ff wachten eerst moed verzamelen...nou op het achterdek was het ook gezellig en de zon scheen nog volop...,sjee kwam er weer een ober aan...ach laten we er nog maar een nemen tenslotte heb ik vakantie....nou ik kan wel doorblijven vertellen wat ik drink maar gaat ook vervelen....na een uur zijn we naar dek18 gegaan want er ging iets heel spectaculairs gebeuren....we gingen door de smalste punt van de straat van Gibraltar waar de twee continenten bij elkaar komen...f denken hoor Afrika en Europa is het dacht ik ik kan het niet vragen want ik zit op dek5 in mijn uppie voor het raam kijkend over de oceaan en schrijvend...oke even bij de straat blijven...dat ging dus gebeuren dus wij naar boven...sjee zeg er zijn ook veel soorten mensen op dit schip...Amerikanen....Fransen... Zweden ...Japanners...nou heel veel dus...Nick en ik lopen over dek en Dik lieve broer weet je nog dat als jij over straat liep jij met je hand uitgestrekt naar iemand toeliep en als diegene jou een hand wilde geven jij jou hand terug trok en ik dubbel lag nou ik schaam me weleen beetje maar na wat drank ga je wel eens gek doen toch....nou er kwam een Japannertje aan kon ook een chinees zijn ze lijken best op elkaar en die liep te gapen en ik zonder na te denken steek mijn vinger in zijn mond gottedomme wat schrok hij en ikke ook hoor en Nick die viel bijna om en ik pieste bijna in mijn broek...wij zijn en blijven errug he...Dik je had je zoon moeten horen pfffffff schaam me nog als ik er aan denk...arm mannetje die durft echt niet meer te gapen in het openbaar of kijkt eerst om zich heen of ik er niet loop.......oke na dit incident naar dek 18 het was er druk want het was dus echt iets indrukwekkends....ik vond het wel meevallen hoor ik had alleen maar oog hoe hoog het was waar we stonden...haha nee hoor het was mooi om te zien....na een heerlijke dag zijn we wat gaan eten en daarna hebben we een show gezien wat we hadden geboekt in het theater...was echt heel leuk...Rod Stewart was er ja niet te geloven he...daarna kwam Madonna...en als klap op de vuurpijl ja het is echt waar Elvissssssssssssssss.....sjee die ouwe knar van 77 terug gekeerd uit het hiernamaals deed het geweldig....hij scheurde wel uit zijn broek maar ja wat wil je ook zoveel jaar na dato dezelfde broek aan...maar het was een geweldige show....daarna hebben we nog wat gedronken jaja ik weet het maar ze smaken zo lekker hier...na een geweldige dag zijn we naar bed gegaan en ik hoop dat elke dag net zo leuk is als deze dag was.....lieverds een dikke kussssss van mij en jullie krijgen de groetjes van de mannen......Anita en Marielle geef de kids een dikke kus en love you xxxxxxx doegies tot horens maar weer allemaal :-) P.S Aad het kamer nummer van ons is 13036... En van Nick 9274:-)

Reacties

Reacties

Anita

Lieve ZUIPSCHUIT......dat zijn we toch echt niet van je gewend. Wij maar zeggen dat we op papa lijken. Maare... zou jij nog durven gapen als je ineens een vinger in je mond krijgt. Die Janees weet niet wat hij meemaakte. Logisch dat we de naam gekke hollanders hebben. Daar werk jij aan mee. Haha. Had ik dat maar kunnen zien. Goed om te horen dat jullie zo genieten. En Nick...het wordt nog veel erger hoor. Als mama zich vrij gaat voelen berg je dan maar. Neem een plastic zak mee dan kan je die over je hoofd trekken als ze weer baldadig wordt. Herkennen ze je niet:-)
Nou lieverds geniet weer lekker PROOST!!!! XX

Brenda

Ik heb t altijd al gezegd anita dat jullie op je moeder lijken waaaah :) en grazy aunti shame on you :) maar ga vooral dooooorrrrr :) wat heerlijk dat jullie t zo fantastisch hebben, Geniet volop van alle verhalen die je al geschreven hebt.
Dikke kus van ons voor alle 4

Aad & El

Ajax-Manchester City zojuist afgelopen 3-1, maar wellicht hebben jullie dat ook live gezien.
Leuk te lezen dat het jullie bevalt, morgen even cultuur snuiven op de Azoren met vaste grond onder je voeten.
Voor wanneer het echt fout zou gaan zitten jullie in ieder geval dicht bij de stuurhut en kan Jan ingrijpen als het nodig is.
Geniet ervan.
E&A te G.

Carla

Haha Anita gekkie ach soms moet je wel eens uit de band springen....maar heerlijk al die cocktails.....kusssssss en tot snel xxxxxxx lol Brenda ken je me? En nee Aad hebben het niet gezien doegiessss

ally

waar blijf je nou met je foto's,of lig je weer de hele dag in het zwembad te niksen,en te drinken,en eten.Nou ja dat is al een hele klus .kus en groetjes Ally

Carla

De foto s zie je thuis heb geen zin meer om alles erop te zetten dikke kusss n vrijdagmorgen om 6 uur landen we op Schiphol xxxx

Aad & El

Jammer, maar we zien het nog wel een keer.
Geniet in ieder geval nog van het mooie weer in de resterende dagen.

nel

goedemorgen al een mix genomen op de overwinning van barak geniet nog maar even,straks is alles weer gewoon. Doe nick en todd de groeten van ons met een dikke kus . Zondag nemen we er een op jullie mooie vakantie doei xxx

Clemens en Lia

Hallo Jan en Carla wij hebben weer genoten van de prachtige verhalen.
Een hele goede terug reis

Dikke knuffel

Clemens,Lia en een pootje van Nina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!