jancarla.reismee.nl

Storm

Verstuurd vanaf mijn iPadAlweer een nieuwe dag ...jullie denken misschien is er zoveel te beleven want ze heeft alweer een verhaaltje geschreven...dat beantwoord ik met een volmondig....JA!!!!!!!!!!!! Het mooie weer is weg en daar voor in de plaats is het echt slecht weer.....pffff dat is wennen hoor....het begon al dinsdag nacht...ik werd er wakker van en kon niet meer in slaap komen......het spookte al behoorlijk en het zou nog veel erger worden......ik was blij dat het ochtend was.....douchen en aankleden...ik moest onder de douche heen en weer springen want het schip schommelde heftig dus was moeilijk om onder de straal te blijven staan....trouwens ik had in bed het gevoel dat ik met mijn hoofd naar beneden lag maar dat kwam omdat het schip scheef lag door de wind...er waren mensen die bij het buffet in polonaise liepen om elkaar staan de te houden.....moet ik dit nog leuk °vinden??????????????????? Op de tv was te zien hoe hard het waaide.....118 km per uur zeg nu niet dat valt mee......HET VIEL ECHT NIET MEE...........ik heb bijna de hele dag op dek 6 gezeten lekker laag bij het water en alles in de gaten houdend....hahahaha of ik iets kan doen als er wat gebeurt.....nah jah het is iets wat gewoon niet leuk is.....Jan en ik zaten in een bar en daar kwam Todd aan zonder Nick die was al de hele dag zeeziek hij deed niks anders dan spugen niks kon hij binnen houden.....wij zouden naar circque dreams gaan waar onder het eten een show zou op gevoerd worden maar dat hebben we af gezegd en naar vandaag verschoven omdat Nick die het wel geprobeerd had om te komen maar de lucht van het eten deed hem weer kotsen en een mevrouw die naast hem liep had dikke pech want alles wat hij in zich had kwam over haar schoenen heen....sjee dat was lullig zeg die schoenen kon ze dus weg gooien want het was een chaos wel jammer want ze kon de schoenen dus weg gooien errug he..ze was heeeeeeeel boos en wilde op de vuist het is dat ik er tussen spring want wie aan mijn neef komt komt aan mij....dus dat is met een sisser afgelopen en ik heb haar een dubbele cocktail gegeven en zo kwam alles toch nog goed........ dus Nick is weer naar zijn kamer gegaan......Todd was er wel en zijn met z'n drieen wat gaan eten bij manhattan wat heel gezellig was en heel goed eten...er zat een ouder amerikaans stel bij ons aan tafel en hebben gezellig gekletst over koetjes en kalfjes....zij waren voor 44 jaar terug in Holland en vonden het leuk om met ons aan tafel te zitten.....ondertussen terwijl we aten was het noodweer...onweer, bliksem en storm het was maargoed dat ik dit niet wist anders had het eten me niet zo goed gesmaakt, wat zeg ik!!!!! Ik had denkelijk helemaal niet meer gegeten.....pfffffff wat een toestand zeg....hahaha gistermiddag toen het zo stormde zaten Jan en ik nog wat te drinken en als je naar buiten keek was het donker grauw en naar....zei ik ineens als er wat gebeurt zitten we als ratten in de val we kunnen geen kant op.....hey Car stop jij nu eens ff er gebeurt niks hoor......oke oke ik heb tenslotte een ervaren schipper naast me dus ga ik echt van mijn Jantje uit.....ik hou me maar aan hem vast......we gingen op tijd naar onze kamer waar ik nog een paar glazen 43 heb gedronken in de hoop om in slaap te vallen...nou dat lukte dus...maar om half 4 wakker en niet meer kunnen slapen....alles kraakte en het schip deinde en dat op 13 deks pffffffff o ja maandag nacht moesten we de klok een uur terug zetten en vannacht ook dus wij lopen nu al 2 uur achter met jullie.....maar ik ben om 7 uur weer in slaap gevallen en kwart over 8 er weer uit ja het is vakantie he......het is nu Woensdag en ik kijk naar buiten het schip Hotst en klotst nog stevig maar de lucht breekt nu open en ik zie blauwe lucht sjee zeg dat is toch wel mooi hoor dat blauw......maar er staan nog wel meters hoge golven...maar de kapitein heeft dat ook gezegd vanmorgen dat het in de middag beter zou worden nou gelukkig maar.....morgen zijn we bij de Azoren en kan ik weer normaal op het land lopen zonder dat ik overal tegen aan knal ik krijg vanzelf wel zeebenen maar duurt ff.........vanavond gaan we dus naar cirque dreams Nick is weer opgeknapt en gaan we genieten van wat komen gaat maar ik blijf alles in de gaten houden......zoooooo he de lucht word steeds blauwer en blauwer heerlijk al het grauwe weg. Ik zou bijna spontaan een duik nemen in zee:-)))))) nou doe ik maar niet want voor je het weet zeg ik haai haai..........tis wat he ikke op de Atlantische Oceaan in de storm wie had dat ooit gedacht ikke dus niet.....jullie moeten niet gaan denken dat ik bang ben....maar eng is het wel:-( vind mezelf best wel stoer eigenlijk ik zit nu ook alleen bij het raam kijkend naar de golven die toch nog wel woest zijn.....Jan is helemaal op dek 18 de engerd heeft een paar filmpjes gemaakt van de storm misschien dat ik die er ook ff opzet maar ik weet niet of dat lukt...oke ik stop ff want ga wat drinken...Morgen even geen story want we gaan punta huppelepup verkennen dus vrijdag zal ik weer verslag doen van punta....dag allemaal en doegies lieve meiden van me een dikke kusssssss van zeerob Carla kusjes voor de kids en iedereen weer een knuffffffff en tot horens maar weer xxxxxx PS even nog wat vertellen het circus was grandioos onder het eten werd de show gegeven wat een acrobaten..... Het duurde anderhalf uur en na dat we klaar waren zijn we naar de ice bar gegaan brrrrrrrrrrrrrr 12 graden onder nul is rillen hoor......we kregen handschoenen en een warme cape met muts hahaha ik had wel open schoenen aan dus bevroren tenen...we kregen 2 bonnen mee om wat te drinken ze hadden jammer genoeg geen chocomelk nah jah dan maar een borrel.....maar het was wel grappig.....oke dit wilde ik nog even vertellen xxxx

Reacties

Reacties

Brenda

HAAAAIIII had dat mens lekker over boord gegooid ipv een dubbele cocktail gegeven :) 118 km woooh heftig hoor, zou t ook niet prettig hebben gevonden, jan is bij je dus hou je maar lekker stevig vast :) dat was vast balen dat er geen chocomelk was en dat je weer aan de drank moest gatverrrrrrr have fun kuszzzzz van ons voor jullie

nel en jaap

Mooi dat je Jan hebt dan heb je in iedergeval wat om goed vast te houden op die hoge golven maar het word vast weer beter . zeg tegen dick dat hij lekker door moet eten als hij zeeziek is dan heb je wat om te kotsen. nou verder nog een goeie reis.

El & Aad

Zie dat jullie alweer vertrokken zijn van de Azoren richting St.Thomas (Virgen eilands). Dit Engelse Maagdeneiland is alleen toegangkelijk voor mannen en/of vrouwen welke kunnen aantonen dat zij nog maagd zijn. (Er is een truckje om dit te omzijlen)
Voor aankomst op het eiland is de maatschappij n.l. verplicht om alleen de vrouwelijke passagiers aan boord te testen of zij nog maagd zijn, zoniet moeten de vrouwen aan boord blijven en mogen zij niet aan de wal.
Het maagdeneiland staat dan ook bekend als een paradijs voor mannen.
Met betrekking tot het weer, geef dat polletje gras aan Nick tijdens de oversteek, en Jan gooi je hengel uit onderweg, 50 % kans dat je een tonijn vangt, en daar kan je goed geld mee verdienen aan verse shusi aan board.

Pedro

Ha Ha Carla, ik heb met je te doen hoor kan me best voorstellen dat je je zelf niet helemaal op je gemak voelt in zo'n storm. Was die vrouw die zo boos was misschien Fam van Badr Hari of zo pfff, ik had haar ipv een cocktail een kopstoot gegeven (biertje met jenevertje ). Heel veel plezier op de maagdeneilanden en hou Jan daar goed in de gaten he hi hi knuffels vanuit een fris nederland

Pedro

Ik zie dat jullie nu richting Miama Florida varen,hoop dat jullie lekker weer hebben daar hier in Nederland is het maar koud en guur 10gr.Nou ik hoop gauw weer wat van jullie te horen

Groetjes Pedro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!