jancarla.reismee.nl

Gearriveerd

Om 5 uur zat ik al beneden wat gespannen om wat komen gaat...na een ontbijtje en een douche gingen we op weg naar het station gebracht door Anita...om 0.900 waren we op Schiphol en met een koffie en een broodje was het wachten op Mark,Marielle,Nikki en Jari....die kwamen een paar minuten na ons aan en na ook wat gebruikt te hebben gingen we inchecken, nadat dat gedaan was konden we op ons gemak de winkels bekijken en natuurlijk moesten we weer wat kopen:-) Toen was het tijd om naar de gate te gaan en na ff wachten konden we het vliegtuig in..we vlogen met British Arways die ons naar Heatrow in Londen bracht dat was maar een klein uurtje vliegen..wij dachten dat Schiphol groot is maar pfffff Heatrow is ongelooflijk....na weer ingecheckt en alles geregeld te hebben liepen we richting gate waar we op het volgende vliegtuig zouden wachten..we liepen de trap af en ja hoor daar stond iemand van de beveiliging die naar mij keek en ja hoor hebbes ik mocht dus bevoeld worden en de schoenen uit en de rest stond te lachen ok dat was ok weer geregeld en we konden verder...na een kwartier van wachten was het zover we mochten het vliegtuig in...sjee zeg wat een kollossaal ding ik keek mijn ogen uit maar onderhand liepen de zweetdruppels langs mijn gezicht want dat ding moest nog wel ff de lucht in....na een half uur vertraging bulderden de motoren en gingen de lucht in wat wel heel indrukwekkend was want er zat ontzettend veel kracht achter.....en dan het geluid ..ok we gingen richting Amerika...na 9 uur vliegen was het zover het vliegtuig had een perfecte landing en ja hoor daar stonden we op Amerikaanse bodem.....na een uur van wachten bij de douane en de gehuurde auto afgehaald gingen we op weg naar Nick mijn neef....onderweg wel ff een tussenstop gemaakt bij MCdonalds en haha de hamburgers dus errug groot en de bekers coke ook..nadat we dat op hadden gingen we verder en om 22.30u kwamen we bij Nick en Todd aan pffffffff het welkom was geweldig en om mijn neef weer te zien na zoveel jaar deed me goed....we waren kapot want ondertussen hadden we er al bijna 24 uur opzitten...na een lekker kop starbucks gingen de kids naar een appartement en wij logeren bij Nick..Dus uitgeput en een vreemde ervaring door het tijdsverschil gingen we naar bed en nieuwsgierig wat ons de komende weken gaat brengen..ik zit nu buiten met een temperatuur van 28 graden wat ontzettend Hot is maar wel zo lekker..en zus bedankt voor de kaart en wat je erin schreef jij bent erg zeg..vanaf hier een dikke kus en tot het volgende verslag:-)

Reacties

Reacties

Dick en Tiny

Vervelend die warmte,je zou er bijna misselijk van worden.Maar ik ben niet jaloers hoor.Genieten jullie van al het nieuwe.liefs van ons Tiny.

Aad van der Noot

Goed te vernemen dat jullie zijn aangekomen bij Nick en Todd, enjoy your holliday.
Groet Nick en Todd van ons en wanneer jullie Jane ontmoeten ook.
Liefs E&A te G.

John

Hi,
Welliswaar hoor ik niet bij de familie inventaris maar vind het toch wel euk even te reageren als sl-er, allereerst even een hele fijne amerikaanse tijd toegewenst samen met de grandkids, kids and husband, haha even instijl met de taal blijven he. Ja gaaf he zon flatgebouw op wielen die je zo even de lucht in duwd en je het gevoel hebt bij de achterbuur op de stoel terecht te komen. Als je dan bedenkt dat elke seconde een luchtverplaatsing plaats vindt 60000 kubieke meter lucht per seconde heb je wel zoiets dat je uit je jassie waait als je voor zon motor staat. Leuk te lezen dat je de hamburgers iets groter vindt doet me toch wel weer denken aan de good old amerika waar alles overdreven wordt lol. Maar wacht maar tot je bij dennis of wimpy of.. en zo zijn er nog 100 haha daar is ons mac...begrip niks bij. En ja hoor ook de starbucks is voor de koffieliefhebbers een uitgesproken plaats. Trouwens die 15 en 10 die ergens hier zag verschijnen is niet juist hoor lol hier op mijn plekkie in rotterdam is de dooi net ingetreden, dus gelukkig morgen geen sneeuw meer. Fijne tijd toegewenst en kijk uit voor loslopende cowboy's en indianen haha.
De groeten aan....vakantievrouw

een medeSLverslaafde. doeg en heel weer thuis he

Marja

Hi tante Car, goed om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen, maar wat ik me afvroeg, was de spaghetti lekker die Nick zou maken?

Benieuwd naar je volgende verslag! Veel plezier daar, liefs voor allen Xxxx
Marja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!