jancarla.reismee.nl

Uitgerust

Zo hier ben ik weer...na een fijne nachtrust alhoewel een paar keer wakker worden door het tijdsverschil stonden we fris op ik keek uit het raam en de zon scheen dus snel naar beneden en ja hoor het was very hot...is wat anders dan in Nederland....na een paar heerlijke koppen starbucks ben ik met Nick naar de supermarkt gegaan nou mijn ogen puilden uit mijn hoofd wat een winkel!!!!! lol daar moet je wel een dag voor uitrekken om alles te zien wat ze verkopen....na de boodschappen te hebben gehaald reden we terug naar huis om te lunchen met zijn allen..na al het lekkers gegeten te hebben zijn we naar het strand gereden en wauw wat is het daar mooi en wat een huizen staan daar..er staat een huis van Steven Spielberg is net een paleis en die gek woont er alleen maar met de kerst....we liepen naar de pier en daar stonden mensen te vissen er was een vrouw bij die beet had haar hengel stond krom en ze kon hem niet omhoog trekken lol zat er een grondhaai aan van wel een meter..haha ze raakte lichtelijk in paniek maar de haai was sterker en het draad knapte..arm beest hoelang blijft zo'n haakje in zijn bek zitten ..ineens zagen we wat donker in het water en ja hoor.......daar kwam een dolfijn naar boven wauw wat een geweldig gezicht was dat hij bleef naar de oppervlakte komen en wij genoten van het uitzicht....ik probeerde foto's te nemen maar de dolfijn was steeds sneller dan ik maar toch lukte het :-) Daarna zijn we wat wezen drinken op de pier en gingen huiswaarts ..'s avonds zijn we in een restaurant gaan eten met zijn allen en nu dus ook weer alles groot en veel het is echt veel anders dan bij ons..ik ben gewend de salade bij het hoofdmenu te eten..maar hier is het een voorafje en lol als je dat op hebt lust je geen hoofdmenu meer want je zit dan al propvol..maar lekker gegeten met een heerlijke wijn was het een geslaagde avond....na nog een ijsje te hebben genuttigd zijn we naar huis gegaan en na weer een heerlijke starbucks tevreden en voldaan gaan slapen dus al met al een zeer leuke en geslaagde dag:-)

Reacties

Reacties

Elly en Adrie

Wat een lol hebben jullie,gezellig.Maar kijk uit voor je ogen,want als je terugkomt dan hangen ze aan draadjes
en moeten ze hier weer teruggezet worden.Ben blij dat jullie er van genieten.Blijf daar ook maar.want hier is het maar tien graden.Liefs en groetjes aan allmaal.

anna

hi car en jan
ja alles is daar big vind het gek dat die amerikanen zo fat zijn
wij hebben aan een patat met al genoeg dus niet te veel vreten anders herken ik je niet meer dan moet je op dieet en dat wordt niet meer vergoed nou lots off fun

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!