jancarla.reismee.nl

Een nieuwe dag in Florida

Wakker worden naar buiten kijken en constateren dat het mooi weer is....lol maar dat is lekker! Todd had een lekker ontbijtje gemaakt en met een lekkere kop starbucks erbij zaten we te genieten...wel eens lekker om dat voorgezet te krijgen in plaats van het zelf klaar te maken....na dat verobert te hebben zijn we naar de stad gegaan om daar rond te kijken..het is allemaal zo anders dan bij ons in Nederland..'s Middags Todd weggebracht naar het vliegveld in Ford Mayers die moest weer werken...wij zijn door gegaan naar outlet mall nou dan heb je ook een gevulde dag en ook een gevulde knip moet je bij je hebben ....ook daar kijk je je ogen uit met wat er allemaal is aan winkels..en ze zijn hier allemaal ontzettend beleefd en komen in ieder geval niet naar je toe rennen als je de winkel in komt...We hebben het even rustig gehouden maar nu gaan we de dingen doen die we besproken hadden...zoals naar de everglades mijn benieuwen of ik terug kom en niet word opgevreten door een krokodil....we willen daar gaan fietsen lol dus wat zal ik racen...Zo weer een dag beschreven..tot de volgende keer:-)