jancarla.reismee.nl

Alweer een mooie zonnige dag

Hoi allemaal leuk alle reacties die jullie plaatsen

Cool
En Dick je hoeft niks te storten hoor lol zet er echt geen 1000 foto's op pff wist niet hoe ik de foto's erop moest zetten maar nu dus wel dus jullie zien straks wat afbeeldingen..ok ik ga weer wat schrijven..gistermorgen gingen we ontbijten bij Marielle en Mark wat weer erg lekker was daarna zijn we een paar uur bij het zwembad gaan liggen..de kids vermaakte zich prima met hun neef en ze waren er echt niet uit te slaan...nadat we gezwommen hadden zijn we ons gaan omkleden en hadden het plan om naar de Everglades te gaan.....we wilden nu wel eens die wilde dieren zien die we wel op TV zien maar nooit in het eggie, ok we gingen op weg en na een paar uur rijden kwamen we op de plek van bestemming..nou dat was best spannend om die beesten nu met eigen ogen te zien in het wild..achter het hek stonden we te kijken naar wat komen ging..we zagen vissen schildpadden maar geen alligators..en het was zoooooooooooooooo warm maar ineens na gespannen in het water turen zagen we ineens een wild geborrel in het water en ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! ineens zagen we snappie de grote krokodil jeetje zeg wat een beest pffffffffffff daar kon je heel wat tasjes van maken..nee hoor ik hou niet van krokodillen tasjes en ook heel sielug he.....maar lol wat een joekel van een beest je zal maar in het water vallen.....maar wel indrukwekkend na wat foto's te hebebn egmaakt en het dier gevolgd te hebben zijn we weer verder gegaan want om de hele tijd naar een krokodil te staren gaat ook vervelen...we wilden naar Speedy om daar in een hoovercraft te varen dus zogezegd zo gedaan zijn we daar heen gereden en 2 van die dingen gehuurd want er mogen maar 6 mensen in zo'n boot en we waren met zijn zevenen...ok we mochten instappen en daar gingen we wat geweldig zeg om daar in te zitten..eerst ging het kalm aan en zagen nu de Everglades vanaf het water en ineens met een kracht vloog hij over het water pfffffffffff dat die dingen niet onvallen lol nou dan moet je voor je leven zwemmen denk ik....maar was geweldig en wat een natuur..wat is Amerika mooi tenminste wat wij ervan hebben gezien..na een uur van hard racen en langzaam varen kwamen we weer aan wal en gingen verder op weg naar huis..maar ipv de snelweg gingen we langs een andere route en dat was door het bos...wat we daar zagen aan vogels zo mooi..havikken adelaars gieren te veel om op te noemen een pracht aan vlinders..maar ook muggen lol Jan en Marielle gingen ff de auto uit maar kwamen snel weer binnen want werden geprikt zelfs Nick en Mark werden geprikt en ik bleef buiten schot....ze motten me niet:-) Jari moest plassen maar dorst niet naar buiten hij was als de dood dat er een panter hem zou verslinden en toen zijn mams ff uitstapte nou had je hem moeten horen...lol jij dacht ook dat zijn moeder verslonden zou worden..uiteindelijk moest hij zo nodig dat hij toch maar de moed opbracht om te plassen..haha het leek wel de niagara waterval..maar hij stond niet op zijn gemak want zijn zusje Nikki was hem aan het pesten dat hij moest uitkijken voor slangen en panters...hahahaha maar al met al was het een geslaagde dag...We aten bij Marielle en Mark nadat wij de hondjes hadden opgehaald het eten was weer heerlijk en het stuk vlees was weer groot....maar een dag is ook weer zo om maar was niet erg want elke avond zit ik te gapen en te vechten tegen de slaap waar ik nooit geen last van heb in Nederland..o ja we hebebn ook nog geskyped met Aad en Ally..Aad zag dat ik online stond en belde en door zijn geschreeuw werd Ally wakker arme meid slaperig en met dichte oogjes kwam ze beneden en lol ze zag ons amper hahaha maar Ally ik was blij dat ik je ff zag ondanks je slaperige koppie .....zo dit was het weer voor vandaag..we gaan straks ff lekker naar het strand..de groetjes vanaf hier en tot snel maar weer en dikke kus...Nel als je dit leest heel veel sterkte voor morgen en denk aan je. xx

Reacties

Reacties

dick en tiny

Leuk, weer al die bekende beelden te zien. Dat flatje van Mark en Marielle is geen Ikea of een sporhuis centrum huissie! Hoe vinden die klein kinderen het = En Ome Jan heeft hij al een echte Hamburger gegeten=Hij lijkt me wel iets afgevallen. Zenuwen van de Alligators.== Die = moeten vraagtekens zijn maar ik heb op een knop gedrukt zodat een vraagteken een is is. Begrijp je het nog= Hier alles prima. Vandaag geschidert, getimmerd en gezaagd. Alles in de tuin gedaan, was redelijhk weer in Almere Haven. Tot zometeen op Skype XXXX

Lenina

Hey buuffie........ man man man wat ben ik jaloers zeg wat een ontdekkingsreis maken jullie mee. Heerlijk ook te lezen dat jullie lekker genieten en lol maken. Iedere ochtend hier de verwarming aan bakkie erbij en inloggen op jullie reisverslag maakt het allemaal stuk gezelliger wakkerworden. Dikke kuss en tot snel..

jaap

Operatie geslaagd ze zal wel snel weer opknappen volgens de arts die me zojuist gebeld heeft.
En Car ik hoef geen tasje maar een paar laarsen wil ik wel.
Veel plezier nog daar en doe vooral iedereen de groeten.
jaap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!