jancarla.reismee.nl

Dagje strand

Tongue out
Zo deer benne we weer...en alweer een mooie dag het word wat saai misschien maar de zon staat weer hoog aan de hemel en is weer very hot......allereerst wil ik even zeggen dat we blij zijn dat de operatie van Nel geslaagd is bedankt Jaap voor het bericht ik lag vanmorgen al vroeg wakker en dacht aan mijn zus geef haar maar een dikke kus van mij en Jan.....Vanmorgen om 6 uur belde Anita ons al wakker..ach moet kunnen toch...moest ons even iets mededelen....het blijft een raar idee dat het bij jullie al 12.00 uur was.......maar ok gisteren hadden we een lekker strand dagje....het was stralend mooi weer
Cool
maar eerst hadden we boodschappen gedaan met Nick het blijft een geweldig leuk iets om boodschappen te doen in Amerik....onze ogen zullen nog wel groot zijn als we terugkomen je blijft je verbazen met wat je ziet..wat je bij ons zoals peterselie koopt in een lullig klein bakje (dat vind ik nu pas hoor) koop jehier een mega bos kan je wel kado geven als een bos bloemen.....maar ok we hadden alles weer ingeslagen en wat gegeten...kwamen de kids naar ons toe en gingen naar het strand...en niet een strand zoals bij ons nee echt een mooit wit zandstrand.....het was druk want het was zondag dus gaat iedereen naar de zee......na een plekje gezocht te hebben was vlak naast een stromende rivier zijn we daar in gegaan je hoefde amper te zwemmen want door de stroom dreef je vanzelf naar de zee....en het water was heerlijk warm....de zee gingen we niet in want in deze tijd komen de baby pijlstaartroggen naar het strand omdat het water daar warm is en als je niet uitkijkt en op zo'n beest trapt kan je de rest van je vakantie wel vergeten zoveel pijn heb je dan..dus dan maar niet de zee in maar lekker in de stromende rivier....na 2 uur op het strand te hebebn vertoefd zijn we wat wezen drinken en werden weer met het treintje terug gebracht naar de auto..haha ja treintje ook de afstand is ver naar het strand vanaf de parkeerplaats......Nick heeft ons daarna weer een deel van Naples laten zien..je kijkt echt je ogen uit lol arme ogen ze blijven open gesperd staan...maar wat een geweldige stad is Naples hij liet ons ook de mindere wijk zien nou als dat minder is wonen wij in een armoedige wijk in Nederland hahaha ook villa's..daarna zijn we naar huis gegaan en hebben weer met z'n allen gegeten dus het was weer een zeer geslaagde dag..Dick het was inderdaad geen Ikea of Centre Parcs lol het is dus ook een groot appartement met alles erop en eraan en sorry maar we waren te laat voor skypen misschien vandaag....lol An wij gaan ook van de zomer lekker varen hoor in ons bootje door onze eigen everglades..en Leentje Snappie is eigenlijk een Snap he lol....hoi John ja jij weet waar ik over praat he met je vakanties in de States......Aad ik hoop dat het bij jou ook geslaagd is de operatie en sterkte ..Willem heeft de gemeente echt gezeurd over de struiken..nah ja we horen het wel als we thuis zijn maar voorlopig blijven we nog ff lekker hier.....Ok dit was het weer de groetjes vanaf hier van ons ..tot de volgende keer.
Cool
P.S ik zal er nu wat foto's opgooien gisteren had ik er geen tijd voor:-) Ow ja jan heeft zeker een half uur met fototoestel in de aanslag gestaan op het strand er zat een vogel op het nest met jonkies en moesten gevoed worden

Reacties

Reacties

Elly Adrie

Hai Car en Jan,Wij zijn blij dat jullie zo genieten,en vooral
het weer is ook zo lekker.Ja dat skypen was gezellig.Doen we nog een keer.Maar dan om een uur of zes.Ned.tijd.Laat het maar even weten.Aad is ook geholpen vanmiddag,en heeft nog een scheve mond
Maar dat trekt wel weer bij.Ik eet een Karbonaat vanavond,die is wel zooooooooooooooo groot moest ik ophalen met een aanhangwagen.Ik keek mijn ogen uit.
Nou jongelui,ik wens jullie weer veel plezier,en denk aan je ogen.groetjes aan allemaal en een dikke kus.Tot morgen

nicole

jeetje ,wat klinkt dat lekker allemaal,om jaloers op te worden!!! Geintje natuurlijk,lekker dat jullie het zo fijn hebben!!
Tot het volgende reisverhaal!!
xxxxxxxxx

Dick en Tiny

Daar zijn we weer. Prachtige foto's, zeker die met die visarend en die vis in zijn poot. Prachtig. Nick hou je het nog wel vol met al die familie in huis? Wat kunnen ze vre..n he ? Maar wel gezellig denk ik, jammer dat Todd er zo kort bij kon zijn. Weer veel liefs van ons. Morgen eerst een Kokosnoot kopen voor Aad, kan hij weer wat oefenen, en dan door naar zussie Nel in het Purmerendse ziekenhuis. Heeeeeeeeel veel plezier met zijn allen en tot tikse.
Achteroom en Achtertante, dat klinkt beter dan de broer en/of de zus van mijn Opa of Oma.

Anouschka

Hoi Allemaal,
Ik lees net pas (facebook) dat jullie in Amerika zitten, wat geweldig. Leuk dat je een reis dagboek bij houdt.

Ik heb de foto's bekeken, erg leuk, wat zullen jullie genieten. Doe je iedereen de groetjes van ons. Nog heeeel veeeel plezier daar
Anouschka, Flip en Jordy

Aad & El

Fijn dat het jullie goed bevalt in de states en geniet ervan, wanneer gaan jullie naar Orlando?
Bij mij (Aad) is vandaag de fundatie gestort met pulspalen voor het bovengebit, een leuke klus vond de implantoloog waarbij hij het advies gaf veel spoelen de komende maanden ter voorkoming van infectie. Nu de verdoving is uitgewerkt kan ik weer een beetje (niet te veel) lullen wat El wel fijn vind.
Enjoy your Holliday

Pedro

Hoi carla,en fam,leuk te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben daar,hier is het weer niet echt lekker dus geniet nou daar maar lekker van de zon
Hugs Pedro/laiverd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!