jancarla.reismee.nl

Op weg naar Orlando

Hoi allemaal..ik kijk er van op zoveel reacties als we krijgen geweldig..we hebben er een nieuwe fan bij en dat is Tineke de oma van Jari en Nikki en ik hoop dat jij en Evert ervan genieten en Petra de dochter vanAlly een kussie lieverd van je tante en de rest...ok we waren vroeg op vanmorgen om de koffer te pakken om op weg te gaan naar Orlando..we gaan de parken bezoeken van Disney......om half 11 gingen we op weg na afscheid te hebben genomen van Nick die het echt niet leuk vond dat we weg gingen .....na een uur of 3 rijden kwamen we aan bij ons logeer adres ,,na ingecheckt te hebben zijn we eerst boodschappen gaan doen want we hadden geen zin om uit eten te gaan dus haalden we wat te eten voor s'avonds na de boodschappen te hebben gehaald zijn we naar het huis gereden en lol het was weer geen IKEA of Sporthuis Centre Dick weer keken we onze ogen uit wat een weelde en dat voor een vakantie huisje..hahaha alles maar adn ook alles zat er in van een wasmachine met droger..een afwasmachine een magnetron en noem maar op badkamers toiletten..ik spreek dus in meervoud want alles was dubbel hier..in de achtertuin nou ja tuin ..het was een zitje met een afrastering want we werden wel goed beschermd want er zwerven hier van allerlei beesten van tarantula's. boa constrictors..malaria muggen,russische ballenbijters,schildpadden, tot en met alligators..dus we voelden ons wel erg veilig er stond zelfs een jacouzzi..wauw wat heerlijk was dat we waanden ons in een paradijs en met een heerlijk wijntje erbij was het helemaal af....na een lekkere maaltijd doken Marielle, Nikki en Jari er nog ff in en met de verlichting was het een geweldig gezicht......ik weet echt niet of ik terug kom in nederland want het bevalt me super best hier..maar eigenlijk moet ik er niet aan denken om mijn familie en vrienden en kennissen niet meer te zien..dus ik kom toch maar weer naar Nederland...maar ik moet eerlijk zijn het is hier fantastisch....we genieten hier met volle teugen..morgen gaan we naar Disneyland en jullie gaan zeker lezen hoe we dit hebben ervaren..allemaal een dikke knuffel en de groetjes vanuit een warm Orlando en ik hoop dat het met mijn zus goed gaat na haar operatie....doegies allemaal xx

Reacties

Reacties

Nick

Blij dat jullie dat huis in konden, haha! Leuk voor jullie dat jullie daar zitten maar je mag morgen terugkomen naar Naples hoor! Missen!!!

Tante Nel; hoop dat je je snel beter voelt, we denken aan je X

Petra; kus terug, nu moeten jullie deze kant maar opkomen met je ouders en Myrthe X

gick en tiny

Er zitten in de buurt van Orlando ook "Zwarte Laagvoet Vreters", die hebben het vaak gemund op kleine jongens van een jaar of acht met blond krullend haar!! Dus pas maar op. Ja wat een weelde daar he? Ik dacht eerst dat ik naar een foto zat te kijken uit Hollywood, in de jacuzzi en een wijntje dat is ontspanning. Goed, de 50 pond palinf is in huis en die ga ik morgen roken, ook lekker.
roken. Tot zondag weer terug bij Nick en dan skypen we weer. HEEEEl VEEEEEEEl plezier. xxxxxx

Elly

Zo eindelijk jullie verhaal kunnen lezen.na een oppasdag met Myrthe.Ze ligt nu lekker te slapen,en Oma zit uitgeblust achter de computer.Maar zit weer te genieten van jullie verhaal en foto's.Calla ik wou dat ik naast je zat,in die jancuzzi,met een wijntjeHeerlijk.Geniet er maar van hoor.En heb niet de moed dat je daar blijft,daar hebben ze geen elektric fiets.Nou jongens maak maar veel Plezier in de pretparken en we wachten de volgende verhalen af.Kus vanuit Grootebroek

anna

hi car &jan
nou geweldig zo,n vakantie maar altijd mooiweer is ook niet alles geweldig de regen hier oh wat geniet ik toch het wordt wel 13 gr het weekend dus er op uit.
die pretparken zijn echt tof daar geniet er maar lekker van

Aad & Elly

Geweldig jullie belevenissen te lezen en te zien, geniet ervan.
Wat ik jullie wil vragen is een vlag van de staat Florida mee te nemen, voor alle duidelijkheid dit is geen Amerikaanse vlag.
Wellicht verkrijgbaar bij de lokale Gamma voor ca. 10 Euro wat wij er wel voor over hebben als cadeautje voor Vasek in Tjechei welke zijn zwembad naar Florida heeft vernoemd.
Enjoy your holliday.

Dick en Tiny

Hoi allemaal, zijn jullie eigenlijk nog gestopt onderweg naar Orlando toe bij een sinaasappel, citroen, grape fruit of mandarijnen-farm. Zeer interessant voor Mark. Goed geen nieuws en welterusten voor ons, en een prettige dag voor jullie. XXXXXX P.S. Zijn Oma en Opa al uitgevloerd ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!