jancarla.reismee.nl

Nog even wachten tot vanavond

Sorry dat er geen verhaal was maar ik was bezigben ineens paf de laptop stopte er mee en het was al laat dus had geen zin meer om opnieuw te beginnen. Het was zonde van al het typen het verhaal was al bijna af ..we gaan vandaag naar seaworld dus van alle dagen die we hier beleefd hebben doe ik ineen.....en Dick ja Oma is al bijna gesloopt..gisteren de hele dag in het water gelegen en denk maar niet dat de kids je met rust laten...en Ally tuurlijk kom ik terug..Nel ik ben echt heel blij dat alles goed gaat met je ...en natuurlijk ook Aad jij met je mond..ja John ik heb een man die gewoon doet wat hij wil en het gevaar niet ziet....iedereen die ik vergeten ben te noemen vanavond schrijf ik weer..vanaf hier de groetjes en tot snel maar weer..doegies xx

Reacties

Reacties

Nick

Blij dat je het daar leuk hebt. Kom nu maar weer terug naar Naples, haha!

Beterschap voor iedereen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!