jancarla.reismee.nl

De laatste dagen in Amerika

Zo het aftellen is begonnen..gisteren zijn we uit Orlando vertrokken naar Naples....na een rit van 0ngeveer 4 uur kwamen we bij Nick aan...die was weer blij dat we er waren....na koffie te hebben gedronken zijn Mark en Marielle naar het hotel gegaan om in te checken...nick had eten gehaald en we b;leven dus lekker thuis we hadden ook echt geen zin meer om uit eten te gaan....nadat de kids weer terug waren gingen we aan een heerlijk diner beginnen..Nick had zo lekker gekookt dat we zaten alweer hartstikke vol...na de maalijd deden we nog een lekkere koffie met wat lekkers erbij pfffffff we zaten weer ontzettend vol.....nadat iedereen vertrokken was en Jan naar bed bleven Nick en ik nog ff lekker zitten we gingen natuurlijk ons spel spelen en het was zo weer half 2.....dus tijd om naar bed te gaan dus zo gezegd zo gedaan zijn we gaan slapen...na ee lekker ontbijtje de volgende dag zijn we naar het strand gegaan en hebben daar lekker gewandeld want dat hadden we nog niet gedaan deze vakantie....het was heerlijk aan het strand en lekker ,met de blote voeten door het water lopen kwamen we aan het eind van het strand daar zagen we twee boten varen onder begeleiding van de politie...we waren best nieuwsgierig waarom dat was maar dat komen we nooit te weten....we zagen een groot mooi huis op een eiland waar we stonden..Nick vertelde dat dat huis van een kabelexploitant is en dat je er alleen per boot of helicopter kan komen.....deze mensen hebben nog meer huizen want de kids en kleinkinderen van deze mensen mogen niet in dat huis komen want dan word het huis smerig dus de kids moeten gewoon in een ander huis verblijven..jan en ik hebben het er ook over gehad of we de schuur laten verbouwen want het lijkt me wel een goed idee om het bij ons ook zo te doen..lekker rustig en ik kan mijn eigen baas blijven over mijn ipod...ipad..en pc dus als we thuis komen schakelen we ff een binnenhuis architect in.....ok we hadden alles bekeken en gingen weer richting auto om naar huis te rijden om wat spullen weg te brengen en dan naar de mall te rijden om daar wat inkopen te gaan doen....maar eerst even wat eten in een restaurant...wat hebben we alweer lekker gegeten..het was weer teveel....ten eerste kregen we een kop koffie wat in een soepkop was ingeschonken en we hadden een sandwich nou was dus ook weer veels te veel.....daarna zijn we gaan shoppen na een geslaagde middag en inkopen gedaan te hebben ..ziojn we chinees eten gaan halen en zijn we aan het strand gaan opeten wat ook weer heel gezellig was en erg lekker..door bijna door de muggen te zijn opgegeten zijn we huiswaarts gegaan..maar omdat er was gevraagd om te kijken naar een vlag van Florida hebben we een rondje bouwmarkt gedaan....is weer eens wat anders dan een supermarkt...we keken onze ogen uit lol wat een spijkers schroeven en moeren ..maar geen vlag dus zwaag we moeten je teleur stellen geen vlag nu zitten we gezellig te borrelen onder het schrijven van dit stukje...morgen is het de laatste dag en gaan we midget golfen want Jari en Nikki willen dat graag.....Dus lieve mensen dit is het een na laatste verhaal van onze vakantie in Amerika vanaf hier een dikke knuf en tot morgen:-)

Tiny

Lieve allemaal,wat een belevenissen en wat hebben jullie het druk om in een korte tijd veel te zien en te doen.En het is om gevlogen,nu ga je al weer de koffers pakken om naar huis te gaan.En heerlijk dat je het ook zo naar je zin hebt bij onze zoon.Car je stukjes zijn erg leuk of we het zelf meemaken.Kusjes voor allemaal.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Tiny en Dick

Brenda

Heb zitten te genieten genieten van alle verhalen en foto's, fantastisch! Jammer dat jullie al weer weg moeten en mn lieve broer daar moet blijven :( , neem hem anders maar even gezellig mee :) Wanneer ik je/jullie niet meer spreek nog veel plezier nog met zn allen met t midgetgolven, je weet dan ook weer niet wat je ziet, prachtig, vind ik :) en een goeie reis terug. Veel liefs, dikke kus, groetjes, nichie & joop

John

Haha en dan kunnen Jan en jij inde schuur gaan wonen en kleinkids in huis, donders wat een slechte Oma ben jij haha.
Wat gaat het snel he, een goede reis naar huis maar weer.

dick en tiny

Na Tiny haar episteltje even een opmerking voor Jan.
Jan, sta je eindelijk op de foto zit je een meter naast ze. Moet je nooit meer doen, want dan kunnen ze je er afknippen. Knip, knip en weg is Jantje.

Elly

Het was weer een leuk verhaal,met lekker veel eten pret
en gezelligheid.Ben benieuwd hoe jullie eruitzien.Dat
wordt weer flink trimmen na de vakantieHAHAHAHAHAHA.
De foto's zijn ook erg leuk.Ik zou maar geen koffers inpakken,en daar blijven.Vraag maar aan Nick of je daar mag blijven wonen,want het is hier heeeeeeeeeeeeeeeeeel koud en regen.Maar dan moet je wel spaghetti eten hoor Cal,als tegen prestatie.Nou luitjes geniet er nog maar even van.En Cal je moet me nog wel even melden wat ik voor jullie moet halen.Maar morgen hoor ik het wel. Alvast een goede reis gewenst,Ik hoor je nu al zuchten,weer dat vliegtuig in.Zet hem op.Kus van Ally en Adrie en de groetjes aan de kids.

Clemens en Lia

Wat een prachtige verhalen wij hebben er van genoten en ook van de mooie foto,s.
Wij wensen jullie een prettige terug vlucht
Heel veel groeten

Clemens en Lia