jancarla.reismee.nl

Vakantie cruise...Barcelona-Miami...en Naples. 19-10-2012.

Wij gaan weer met vakantie,maar geen gewone vakantie..... Jan en ik gaan Kroesen.....Jahaaaaa de Kroesen gaan Kroesen...nooit gedacht maar gaat nu toch gebeuren. Het is spannend want wij weten niet wat ons te wachten staat...deze vakantie kwam heel onverwachts, Nick belde via skype in September en wij vertelde dat we naar Tenerife wilde zei Nick sjee wat leuk kunnen we elkaar even zien want wij zijn in Barcelona want Todd en ik gaan vanaf Barcelona een cruise maken naar Miami...als jullie dan een paar dagen in Barcelona zijn kunnen we nog iets leuks doen met elkaar dus wij enthousiast ok doen we.....maar toen zei Nick jullie kunnen ook mee met de cruise...haha ik begon te lachen en zei echt niet , waarom niet zei Nick is toch leuk!!!! Ja misschien wel ik weet het niet of het leuk is....maar na wikken wegen...denken denken hebben we besloten om te gaan kroesen...hahaha dit was niet tegen dovemansoren gezegd want vrijdags belde Nick en zaterdags was alles al geregeld en betaald en konden wij niet meer terug ...Vrijdag 19 Oktober vliegen we naar Barcelona daar blijven we 2 nachten en 21 Oktober stappen we op het schip de Norwegian Epic....maar het duurt nog 10 dagen voor dat we naar Barcelona vertrekken....heb dus nog de tijd om te pakken...spullen te halen zoals pepernoten, letters, drop en de dingen die mijn neef errug lekker vind.....dus ik zou zeggen julie horen weer van ons:-)

Reacties

Reacties

nichie :)

heerlijk, lekker genieten, komt allemaal goed aunti :) XXX

dick en tiny

Dat worden een paar top weken. Gaat die boot ook door naar Marken dan kunnen we er 11 november met ons allen op slapen.

Carla

Haha ik zal de kaptein ff lief aan kijken misschien vaart hij door naar Marken..en ja nichie het komt goed xx

Nel

Als hij doorvaart naar marken hebben wij een lekker wijntje klaar staan 11 nov, ik blijf je volgen lieve groet je zus.

Carla

Nou ik zal ga mijn best doen...dat wijntje gaat er altijd wel in:-) xx

dick en tiny

Kijk die kapitein maar niet zo lief aan!! Dat deed een andere vrouw ook voor de kust van Italië, en die boot ligt daar nu nog. NIET DOEN DUS, LIEF NAAR EEN KAPITEIN KIJKEN>

Carla

Hahaha oke oke...ik kijk niet lief want wil gewoon weer naar huis!!!!!

Aad & El

Zit even op El haar computer te kloien, omdat ik de mijne nog steeds "Out of order" is en stuit op jullie nieuwe Reisverhaal.
Spannende tijd zo kort voor vertrek, wij wensen jullie een behouden vaart, geniet ervan en volgen jullie belevenissen met belangstelling.
P.s. Neem een polletje gras mee in een schoenendoos....dan kan je op zee even aan land
ruiken.

Dick en Tiny

Kijk maar uit dat er op dat polletje geen hond heeft.........

Pedro

Heel veel plezier,en ik hou de flessenpost in de gaten Car xxx

Carla

Dank jewel Pedro en hou het maar in de gaten:-)

Marielle

Lieve mam en pap, nog een paar uurtjes heerlijk slapen in je bedje op de Uitlaat en dan is het zover! Dan gaan jullie opnieuw een hele leuke, relaxte, spannende en nooit te vergeten reis maken met als eindbestemming Florida. Alleen een ding zal anders zijn in deze reis, jullie maken hem zonder ons. Potverdorie, ik mis jullie nu al en dan ben je nog niet eens weg! Mam & Pap, een hele fijne reis, geniet ervan, luister maar niet naar al die rare verhalen over haaien, tsunamies, overvliegende meeuwen. Ze zijn allemaal niet waar. Alleen moet je de terugvlucht wel alleen doen deze keer en ik kan je verzekeren, die wordt zeker niet erger dan de vorige! Maar een schrale troost...... Aan mij heb je toch niks! Een hele dikke dikke kus.... van je dochter

anita

Lieve papa en mama. Ik heb jullie net naar het station gebracht. Met een dikke keel zeg ik jullie gedag maar zoooo ontzettend gegunt . Jullie gaan een droomreis maken. Eerst naar Barcelona en dan het water op naar Amerika. Had ik nu toch maar in die koffer gekropen!!! Lieverds geniet ervan. Dikke kusssss van je andere dochter. Xx

Dick en Tiny

Lieve Pollekedaatje en Jantje
Wat houden die meiden toch veel van jullie he? Maar zij niet alleen hoor......er zijn er velen die dat ook doen.
Een heeeeele prettige reis en doe Nick en Todd de groeten van ons. XXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!