jancarla.reismee.nl

Barcelona

We zijn er in Barcelona, na een slapeloze nacht en door Anita weg gebracht konden we het vliegtuig in na wel eerst op Schiphol wat gegeten te hebben en nog wat winkels bezocht gingen we om 10 uur de lucht in. We vlogen met Iberia na een tijdje kwamen ze met de kar met broodjes en koffie dus wij namen koffie met broodje...je moet het er maar mee doen want het is nietzo heel lekker in een vliegtuig dus ik deed het er inderdaad maar mee want na een slok lag de koffie over mijn schoot maarrrrrr gelukkig had ik een plastic tas met boeken opmijn schoot liggen dus daar viel het meeste op maar wat een puinhoop kennen julie dat tafeltjes naar beneden amper ruimte hahaha ik hoor jullie denken en vooral mijn meiden...nahjah broodje weg dat sopte ook aan alle kanten en koffie weg...oke klaar was ik er mee ik had jeuk aan mijn oor en hoppa oorbel weg godver heb ik dat pfff ik wilde hem toch terug dus kruipen maar door gangpad en ja hoor ik had hem...nou ik ben op stoel gaan ziten en heb me niet meer veroerd totdat we er waren....we landden op spaanse grond en na de koffers gehaald te hebben liepen we richting taxi waar we door naar hotel gebracht werden...na ingecheckt te hebben zijn we naar onze kamer gegaan en na een kwartier werd er op de deur geklopt en stonden Nick en Todd voor de deur....het weerziens was weer enorm....we hebben geproost met champagne die we van het hotel kregen op een geweldige en gezellige vakantie....daarna Barcelona in naar het Ramblas enwat oude gebouwen bezichtigt het was wel leuk om dit weer terug te zien....maar van reizen en lopen word je moe dus op een terrasje zijn we neer geploft en hebben wat gedronken hehe het is weer heel gezellig met mijn neef lekker lachen en gek doen ....s Avonds lekker gegeten in een restaurant en daarna zijn we naar hotel gegaan en hebben daar nog wat gedronken....de wodka en 43 hadden Nick enTodd meegenomen dus hebben gezellig geborreld ......de flessen bewaar ik om in zee te gooien want ze hebben hier geen glasbakken dus brieffie erin en hoppaaaaaa ..... Zo dit was even een beschrijving van de eerste dag in Barcelona ik ga dit niet elke dag doen want internet is slecht aan boord en jullie zitten niet te wachten op een verhaal over koffie drank en eten...we gaan straks naar die grote kathedraal die ze aan het bouwen zijn..het is redelijk weer en de temperatuur is goed....jullie horen weer van me dag meiden van me een dikke dikke kus en ook voor jullie kids doegies tot snel maar weer en voor iedereen een kussie die dit leest:-) x we zijn ook nog over de markt gelopen en Mark voor jou heb ik deze foto genomen van de hammen...om te watertanden he.....oke dit moest ik nog ff schrijven doegiesssss....

Reacties

Reacties

Anita

HAHAHAHA.....ik zie het weer voor me. Jij omkijken of niemand ziet dat de koffie over je schoot is gegaan....Gelukkig valt het niet op dat je door het gangpad kruipt. PFFFFF...pap ik zie en hoor je al zuchten en lachen. Ik lees het al, de drank vloeit weer goed. Gezellig. Geniet nog een dagje in Barcelona. Dikke kus van mij ook aan Nick. Veel plezier. XXX

anna

leuk he in Barcelona is wat anders dan het dorp nu nog even varen.hoop dat je het het leuk gaat vinden,zoniet dan leg je het maar aan met de kapitein misschien houd die van feuten zit jij goed heb nu een i pad kan ik goed de woorden zien die jij maakt,nou nog heel veel plezier met je janneman gr an&ROLF

Carla

Haha lieverd je kent je paps he...het is echt heel gezellig hier..morgen stappen we aan boord van de Norwegian Epic pf spannend hoor, maar ik wacht he af wat komen gaat...en An ik heb toch al een kapitein aan de haak geslagen moet ik weer Noors leren heb ik echt geen zin in hoor...en feuten doe ik alleen in het nederlands..... anders verlies ik echt altijd....ok jullie horen me eerdaags weer maar ik weet het niet zeker want internet gaat heel moeilijk aan boord.....kussss en tot horens maar weer xx

nathalia

Hoi jan en Carla,

Leuk om te lezen je vliegtuig avonturen. Lekker genieten dus. Aniet en de jongens zijn bij ons, heerlijk roti gegeten. Hopelijk hebben jullie het morgen naar julie zin op de boot. Veel plezier xxx

ellyvandernootgmail.com

Ha ha die Carla gaat weer vliegen,nerveus nee hoor.Echt weer wat voor jouw.Ik hoop dat het voor de rest goed met je gaat,en de vakantie vlekkeloos verloopt geniet er van.en doe rustig aan.Doe anders vast je zwembandjes om,blijf je toch nog drijven.Mooie zeereis toegewenst,groetjes aan Nick en Tod,Dikke kus Ally en Adrie

Marielle

Het mams en paps, ben blij even wat te nieuws te horen van het toeristische front. Leuke foto s mam, zo in Barca! Ik weet precies waar die foto met dat fonteintje is genomen. Wij zij daar ook geweest, dat is aan de overkant van het Ramblas. Dat pleintje zit vol met restaurants! Leuk hoor! Nikkei en Jari hadden het daar heel warm en wilden zich koelen met water maar dat mocht niet van mij want dat water was heel vies!
Jeetje, dus je bent weer lekker als een zenuwenpees dat vliegtuig ingestapt. Jij bent echt een attractie voor de stewardessen! En voor papa, hahaha! Heb nog even gegoogled naar de eilanden waar jullie naartoe gaan. Geweldig, prachtig, laat papa maar lekker gaan met z'n fototoestel. Geniet ervan, neem nog een lekkere borrel en doe rustig aan als je morgen aan boord gaat. Misschien is het verstandig als papa voor op de steiger loopt en Nick en Todd beide aan een kant! Dan kom je in ieder gebald droog aan boord! Dikke dikke dikke kus van us! Ook aan Nick en Todd en wens hen beide ook een hele fijne vakantie! P.s.. Ken je niet effe een stuk ham voor Mark meenemen? Doet hij ook altijd voor jullie ;)! Xxxxxxxxxx

Carla

Hey lieverd...leuk he dat het zo herkenbaar voor je is...en zo jammer voor Mark maar ik mag de ham niet meenemen. Wij gaan over anderhalf uur naar het schip pffff dit is echt spannend....tja Ally je kent me he .....ik ga ff naar boven en koffer dicht maken en wachten op de taxi en wat komen gaat...dikk dikke kussssss en jullie horen me weer xxxx

nel

goedemorgen jan en carla,dick,todd ga genieten van een mooie reis en veel heel veel eet plezier groeten uit marken.

Anita

Hey mam. Maak je niet te druk. Ga genieten. In de taxi wordt geen koffie verkocht dus de start is goed. Handen op je rug en recht blijven lopen dan komt het allemaal goed:-). Veel plezier allemaal. Kusss

Carla

Haha lieverd het komt goed ik doe mijn handenop mijn rug...en Nel dank jewel gaat lukken kusssssss geef de jongens een kus van ons meis en nikki en jari ook andere lieverd doeiiiiiiii xxxx

Dick en Tiny

Goede middag alle 4. Had gehoopt jullie nog op de Skype te zien en spreken maar het is helaas niet gelukt de laatste 24 uur, jammer. Weer een heel goede reis en tot horens of tot ziens. Die Rambles is mooi, maar hebben jullie de koning van Catalonië nog gesproken? Johan Cruyf. Doen jullie eens een wedstrijd wie het meeste AFVALT aan boord, mij benieuwen!! xxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!