jancarla.reismee.nl

Laatste dag Barcelona.

Gisteren hadden we nog een hele dag in Barcelona om wat te gaan bekijken...we zijn met demetro naar de kerk ...Sagrada familia geweest het staat nog steeds in de steigers en we wilden naar binnen maar het was gesloten....heel jammer wij hadden het graag bezichtigd....nou ja een andere keer dan maar...Nick wilde graag naar het Amsterdams cafe daar kan je bitterballen en sate van varkenshaas eten iets wat hij in Amerika niet kan krijgen, dus wij op weg naar dat cafe lopen...lopen....lopen.....tja je moet er wat voor over hebben hahaha daar aangekomen eigenlijk mag ik niet lachen sorry lieve neef .....HET WAS DICHT......errug he vond het heel zielig voor hem de arme jongen had zich er zo op verheugd en ik ook hoor want wilde wel ff zitten....maar we zijn terug gelopen naar waar we vandaan kwamen pfffff wat een trip is dat met de benenwagen....maar ook weer goed voor de lijn :-) we hebben weer over de ramblas gelopen en ja hoor Marielle het mannetje stond er weer voor het restaurant waar we toen hebben gegeten het was nu een stuk goedkoper:-)))) dat scheelde echt een stuk! We hebben weer een hele leuke dag meegemaakt ....hebben weer lekker gegeten en gedronken..en zitten nu op de taxi te wachten die ons naar de boot gaat brengen........KUS MEIDEN....Nataal leuk dat je wat schreef ...doegies Ally en een kussss en voor iedereen maar weer een smakkerd .....xx

Reacties

Reacties

pedro

Hoi Carla, ik lees dat je al weer een hoop hebt meegemaakt in en onderweg naar Barcelona,nu straks lekker inschepen op die mooie boot heb al wat foto's bekeken ik vind die bar heel erg mooi, daar kun je volgens mij wel wat uurtjes doorbrengen.

El & Aad

Nog even op www. vessel tracker.com jullie positie bekeken en als jullie de boot niet gemist hebben bevinden jullie je nu op een rustige Middenlandse Zee met een gangetje van 18.8 knopen., waarbij jullie vannacht Valencia en Alicante zullen passeren.
In ieder geval gaat alles volgens planning en komen jullie op woensdagochtend ca. 06.45 uur aan op Ponta Delgado.
Hebben julliie de z.g. "sloepenrol" al meegemaakt? Niet vergeten Foto's te maken hoor, altijd leuk voor later in die koddige oranje zwemvesten.
Voor jullie gemoed rust er zijn op dit moment volgens de satalite circa 25 schepen in jullie nabijheid.
Verken de komende dagen het schip en relax.
Geef in je volgende up-date even de hutnummers van jullie en nick & todd door, zodat wij via het deckplan van het schip jullie positie weten.
Geniet van de Cruise wereld.
Liefs,
E&A te G.

Pedro

Ik volg jullie ook en volgens mijn info is de aankomst tijd 08.45,of heb ik het nu fout ?

Carla

Haha jullie hebben het allebei fout..we komen donderdag aan...en Pedro zonder die bar red ik het ook wel:-))) het is geweldig we zitten nu in de straat van Gibraltar tussen de 2 continenten morgen vertel ik verder doegies xx we gaannu eten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!